Raw material





Den här bilden försökte jag förgäves få till en van stil att äta med pinnar min. Men
egentligen gick det till på följande sätt. Linus försökt lära mig att äta med pinnar. När
jag tyckte jag hade någorlunda koll så tog jag upp en sushi bit som genast började falla
isär. Sedan skrattade vi halvt ihjäl oss samidigt som jag sa till henne att ta bilden snabbt ;P
Direkt när bilden var tagen släppte jag pinnarna och sushi biten för att sedan elegant
plocka upp den med bästa redskapen: kniv och bestick =D



Grönsaks sushi funkar det med ;)



Sushi är manna från himmlen. Älskar sushi. Synd att det kostar ganska mycket. Lunchade med Linus
och Slarv för ett tag sedan. Väldigt mysigt hade vi det.
Vi åt på King Sushi på Mölndals bro ;)
Läskigt god mat men bitarna höll inte riktigt ihop som de bör tyvärr.

Kommentarer
Postat av: Freddie

Hej hej

Kul du lämna en kommentar :-)

Jasså, du har jobbat där på forscafeet? Kul! Nu va d ett bra tag sen jag va där. farligt o gå dit eftersom jag vill ha allt dom finns där... Men d får nog bli en fika där snart igen.

2010-09-27 @ 11:50:16
URL: http://fredrikristenson.blogg.se/
Postat av: Kim Ekholm

Gud vad gott med Sushi:)

ja, jag och Natalie tog oss en varsin kram av Foki:)



Jag tyckte att det var lite väl överskattat. men så är ju jag kille med^^



Allt bra? Kram

2010-10-22 @ 21:20:34
URL: http://kimza.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0