black lace






Grymmt vackra svarta jackor. Sedan jag klantigt nog glömde min svarta skinnjacka på bussen på Midsommaraftonen har jag desperat försökt att hitta en ersättare och fylla tomrummet. Svårt då jag är extremt kräsen med både material och utseende.
Nu har jag troligtvis hittat två otroligt vackra skapelser men förstås inte billiga.
Första ligger på 2000 kr andra 3000 kr. Tyvärr är jag snäppet mera förälskad i jacka nummer två.
Men en jacka för 3000 kr när man studerar och dessutom har femtielva jackor redan . Suck I don't know...

Kommentarer
Postat av: joanna

Hej! Den finns kvar är en som lagt ett bud på 200 kr. men säljes till högstbjudande. Den är i väldigt fint skick är bara använd en gång typ 1 h : ) Hör av dig

2010-09-21 @ 22:42:35
URL: http://joannagabrielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0